יד אליעזר

ע"ר 580060069

מי אנחנו

השמחות שלנו

קידום ושילוב בקהילה

שבתות וחגים

מיוחדים

קמחא דפסחא

אגודת יד אליעזר פועלת מעל 40 שנה במאבק נגד העוני והרעב, ומכירה מקרוב את הנזקקים, ויותר מכל, את תחושת הייאוש שלפני החגים. פרויקט קמחא דפסחא הוא פרי ניסיוננו רב השנים. אגודת יד אליעזר היא שליח הפועל בנאמנות למקסם את התרומה לטובת הנזקק. הפעם, התרומה נקראת בשם קמחא דפסחא, ויד אליעזר היא השליח שלכם!

"חובה עלינו לסייע לכל משפחה בישראל לחוג את חג הפסח כהלכתו"

למה יש מצווה לתת קמחא דפסחא בערב חג הפסח?

בימים אלו, ערב חג הפסח, אין מנוס מהגדלת ההוצאות לצורך החג ולכן חשיבות התמיכה הכלכלית במשפחות היא מכרעת! עבור רבים, מדובר בנטל בלתי אפשרי. גם מצרכי החג הבסיסיים ביותר: מצות, יין, ובשר לארוחות חג משפחתיות, אינם ברי השגה, וטרם הועלה נושא ההצטיידות לקראת בוא הקיץ והאביב, ביגוד והנעלה לכל המשפחה, מוצרי תחזוקה בסיסית לבית ועוד – צרכים שעלולים להישאר בגדר חלום. משפחות המתקשות לשאת בעול בהוצאות השוטפות במשך השנה כולה, עומדות בפני קריסה כלכלית, במיוחד בתקופה זו של השנה. מחובתינו לסייע להן, הפעם, במתן קמחא דפסחא.

מה עוד אנחנו עושים עכשיו?

במקביל לתמיכה ולסיוע בקמחא דפסחא (הידוע גם בשם "מעות חיטים" או "מעות חיטין"), אנו פועלים לסבסד ולהוזיל מצרכי יסוד רבים: פירות וירקות, בשר ועופות, ביצים ויין, שמן ומצות, מוצרי ניקיון ועוד. גם לחיילים בודדים אנו מעניקים אלפי תווי מזון. דווקא בימים אלה של חג האמונה והגאולה, החירות והיציאה מעבדות, אסור לנו לתת להם ליפול. כמו לנו, גם להם מגיע לשבת עם כל המשפחה, סביב שולחן חגיגי ומלא מטעמים.

למה לתת קמחא דפסחא לעמותת יד אליעזר?

אגודת יד אליעזר פועלת מעל 40 שנה במאבק נגד העוני והרעב, ומכירה מקרוב את הנזקקים, את צרכיהם, ויותר מכל, את תחושת הייאוש שלפני החגים. פרויקט קמחא דפסחא הוא פרי ניסיוננו רב השנים. אגודת יד אליעזר היא שליח נאמן הפועל ביעילות ובנאמנות למקסם את התרומה לטובת הנזקק. הפעם, התרומה נקראת בשם קמחא דפסחא, ויד אליעזר היא השליח שלכם!

קרא עוד + פחות -

איך זה עובד?

1
כל הנתמכים מוכרים לאגודה כנזקקים.
2
רוב התמיכות ניתנות כתלושי מזון לקניה ברשתות המזון בפריסה ארצית.
3
סל מזון מהודר ומכובד מועבר למשפחות לפני ערב החג, על מנת לאפשר להן להתארגן ולהקל עליהן.
4
יד אליעזר משתפת פעולה עם עמותות וארגונים שונים על מנת להפיק את המירב מחבילות התמיכה.
איך עוד אפשר לסייע?

הפיצו את הבשורה. שתפו את זה הלאה

עוד בעשיה שלנו

אגודת יד אליעזר שמה לה למטרה להילחם בעוני בכל צורה, סיבה או אוכלוסיה בה הוא מופיע. על ידי מתן הקלה מיידית ומתן עזרה להתמודדות אמיתית עם העוני בעתיד.