יד אליעזר

ע"ר 580060069

מי אנחנו

השמחות שלנו

קידום ושילוב בקהילה

שבתות וחגים

מיוחדים

אימוץ בר מצווה

משפחות רבות מתמודדות בקושי עם הניהול הפיננסי היומיומי, אך עלולות לקרוס מול הוצאות חריגות, ואפילו בנסיבות משמחות. גם רכישת תפילין לחגיגת בר מצווה אינה תמיד בטווח השגה. יד אליעזר עומדת לימין המשפחה גם ברגעים היפים ומאפשרת לה לשמוח ללא חששות

"תפילין - מצווה חשובה כל כך שעוברת מדור לדור ומסמנת את בר המצווה. מצווה חשובה כל כך, והוצאה כמעט בלתי אפשרית למשפחות במצוקה"

בקושי בן 13, אבל כבר גבר צעיר. הוא עומד נרגש ומייחל לחגיגת בר מצווה, ליומו הגדול. אבל, את המועקה והדאגה שבלב הוריו, גם הוא מרגיש. גם הם, ההורים, נרגשים, ויחד עם האחים והאחיות סופרים את הימים עד לרגע הגדול. בחלק מהמקרים, המצב הכלכלי הדחוק אינו מניח לרגש השמחה לפרוץ ולהתפשט.

הנחת תפילין

לא נעסוק כרגע בסעודה מפוארת, בצלם או באירוע. הנתמכים שלנו לא עומדים שם כיום. הנתמכים שלנו עוסקים בצורך בסיסי ומהותי בהרבה: הנחת תפילין. מצווה שעוברת דור לדור שנים רבות כל כך.

גיל בר מצווה מציין את המועד החגיגי והמשמח בו הנער מצטרף אל עם ישראל, וזוכה לקבל תפילין ולהניח אותן לראשונה.

קשה להאמין, אבל אנחנו פוגשים לא מעט נערים שהטקס המיוחד הזה הופך לסבוך מאד עבורם, בגלל סיבות כלכליות. רכישת תפילין עבור משפחה שבקושי שורדת את היום יום – היא הוצאה כמעט בלתי אפשרית עבור רבים מהנתמכים.

יחד נדאג לו לצרכי בר המצווה!

כאן נכנסת יד אליעזר לתמונה. אנחנו לא נאפשר לדבר כזה לקרות! אנחנו לא ניתן להורים להרים ידיים. שום מחסום כספי לו ימנע מחתן הבר מצווה להיכנס בכבוד ובשמחה תחת עול המצוות.

יחד אתכם נעזור לילד להגיע ליומו הגדול כשהוא מוכן לגודל המעמד. ללא דמעה נסתרת, ללא כאב לב. גם ממרחק של עשרות שנים, אין גבר שאינו זוכר את יום הבר מצווה שלו: היום הזה מלווה אותו כל חייו ומקרין עליהם. הילד הזה מצפה לך. הוא זקוק לך. מרכיב מהותי באישיותו ובצמיחתו בידייך.

ביכולתך לסייע לנו להעניק לו הזדמנות להתחיל את חייו הבוגרים ללא משקע קשה ומר. ביכולותינו לסייע לו לקיים בשמחה את המצווה החשובה. אגודת יד אליעזר, עושה את כל שביכולתה כדי לסייע למשפחות נזקקות ברכישת תפילין לילדי בר מצווה. העברת התרומה מבטיחה כי תרומתכם תשיג את מטרתה, והנחת התפילין בבר המצווה תוכל להתקיים ולהמשיך את החיבור והשייכות לעם ישראל, יחד עם שאר הזיכרונות הטובים של הילד.

קרא עוד + פחות -

איך זה עובד?

1
תורמים מאמצים חתן בר מצווה ומעבירים את התרומה ליד אליעזר.
2
התמיכה מועברת באמצעות מימון עלויות התפילין.
3
ניתן לקיים תפילה לזכות התורמים ביום השמחה (או במועד אחר).
איך עוד אפשר לסייע?

הפיצו את הבשורה. שתפו את זה הלאה

עוד בעשיה שלנו

אגודת יד אליעזר שמה לה למטרה להילחם בעוני בכל צורה, סיבה או אוכלוסיה בה הוא מופיע. על ידי מתן הקלה מיידית ומתן עזרה להתמודדות אמיתית עם העוני בעתיד.